Цифрова компетентність педагога – шлях до успішного навчання в ХХІ столітті

розміщено в: Новини | 0

Цифровізація освіти – процес організації та здійснення освітнього процесу із застосуванням цифрових технологій шляхом використання інтернету. Актуальність формування цифрової компетентності педагогів викликана як реформуванням освіти в Україні, так і активним використанням дистанційного і змішаного навчання, яке триває з невеликими перервами з 2020 року.

Як сучасному педагогу покращити свої цифрові навички та оптимізувати роботу з інструментами Google? Як зробити навчання інтерактивним та персоналізованим? Як дотримуватись принципів онлайн-безпеки особисто та навчити цьому здобувачів освіти? Щоб допомогти освітянам України знайти відповіді на ці запитання, кампанією Google у співпраці з Міністерством освіти і науки України був організований безкоштовний курс «Цифрові навички для освіти з Google», навчання у межах якого відбулось у період з 19 березня по 01 травня 2024 року.

Було проведено сім онлайн-тренінгів за такими темами:

як покращити ефективність освітнього процесу;

як створювати інтерактивні уроки;

як аналізувати освітній процес та керувати ним;

як сформувати персоналізований підхід;

як застосовувати в освіті можливості штучного інтелекту;

як дотримуватись цифрової безпеки в інтернеті.

Слухачі курсу мали можливість долучитись до виконання інтерактивних завдань та участі у челенджах, наживо поспілкуватися з тренерами Академії цифрового розвитку під час сесій запитань і відповідей.

Успішно завершили курс та отримали сертифікати чотири педагоги коледжу: Максименко Лілія Вікторівна, Нейман Юлія Олександрівна, Гаєва Тетяна Миколаївна та Гамалій Світлана Олександрівна.

Формування та розвиток цифрової компетентності педагогів в умовах цифрової трансформації освіти сьогодні є особливо значущим завданням, вирішення якого позитивно впливає на якість надання освітніх послуг коледжем.