28 травня 2025 року в Первомайському індустріально-педагогічному фаховому коледжі відбулося засідання педагогічної ради, що проходило в онлайн-форматі за допомогою сервісу Google Meet. У роботі педагогічної ради взяли участь керівництво коледжу, викладачі, представники студентського самоврядування.
На засіданні було розглянуто два важливих питання: результати постакредитаційного моніторингу ОПП «Професійна освіта (Харчові технології)» та роль циклових комісій коледжу в реалізації освітньо-професійних програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів освіти.
В.о. директора Себко Д. М. поінформував членів педагогічної ради про успішне проведення Державною службою якості освіти України постакредитаційного моніторингу ОПП «Професійна освіта (Харчові технології)», за результатами якого коледж, як переміщений заклад освіти, має право подавати заяву про умовну акредитацію.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Лугова Л.І. детально проаналізувала результати постакредитаційного моніторингу, проведеного Державною службою якості освіти України. За результатами моніторингу відзначено сильні сторони ОПП «Професійна освіта (Харчові технології)»: відповідність державному стандарту; гнучка структура програми та вибіркові компоненти; практична спрямованість; цифровізація освітнього процесу; залучення роботодавців до розробки і змісту ОПП. Однак було виявлено і ряд недоліків: недостатнє залучення здобувачів освіти до моніторингу якості ОПП; нестача фахової літератури; відсутність інструментів для аналізу працевлаштування випускників; потреба у підсиленні практичної бази.
У своїх виступах голови циклових комісій Гаєва Т.М та Гамалій С.О. представили своє бачення щодо ролі комісій у підготовці фахівців за освітньо-професійними програмами, підкресливши їхнє значення як центрів методичної, педагогічної та професійної підтримки освітнього процесу. Вони наголосили на важливості інтегрованого підходу до навчання, впровадження сучасних методик та використання цифрових інструментів. Було підкреслено необхідність удосконалення взаємодії з роботодавцями та залучення здобувачів освіти до формування власних освітніх траєкторій. На їхню думку, циклові комісії мають стати не лише виконавцями, а й ініціаторами змін та комунікаторами між усіма учасниками освітнього процесу, що сприятиме формуванню конкурентоспроможних фахівців.
За підсумками засідання педагогічної ради було ухвалено низку важливих рішень, серед яких розробка заходів для усунення недоліків, виявлених під час постакредитаційного моніторингу, оновлення освітніх компонентів та активне залучення роботодавців до освітнього процесу, перегляд ролі циклових комісій в освітньому процесі коледжу.
Засідання педагогічної ради вкотре підтвердило, що лише через відкритий діалог, аналіз, моніторинг і готовність змінюватися, ми можемо забезпечити високу якість освіти та відповідність сучасним вимогам ринку праці.