Підсумки навчального року та перспективи розвитку коледжу: рішення серпневої педагогічної ради

розміщено в: Новини | 0

30 серпня 2024 року в Первомайському індустріально-педагогічному фаховому коледжі відбулася традиційна серпнева педагогічна рада. Вже третій рік поспіль вона проходить в онлайн форматі.

Із вітальним словом до колег звернувся в. о. директора ПІПФКу Дмитро Себко, якийнаголосив, що нинішня педрада є дуже важливою для діяльності коледжу, так як на ній визначаються пріоритетні напрямки розвитку закладу на майбутнє.

Порядок денний серпневої педради був насиченим: ознайомлення з основними тенденціями у сфері фахової передвищої освіти; підбито підсумки роботи коледжу в 2023/2024 навчальному році; визначено основні завдання щодо розвитку закладу та особливості організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році, розглянуто сучасні педагогічні тенденції та перспективи подолання освітніх втрат і освітніх розривів у закладі; проаналізовано результати вступної кампанії 2024 року. Особливу увагу було приділено організації дистанційного навчання, професійно-практичної підготовки та науково-методичної роботи.

Педагогічна рада визначила нову методичну проблему на 2024/2025 навчальний рік: «Використання цифрових технологій для забезпечення ефективного освітнього процесу в умовах воєнного стану». Було розроблено план заходів щодо її реалізації.

Члени педагогічної ради затвердили план роботи коледжу, графік освітнього процесу на 2024/2025 навчальний рік; навчальні та робочі навчальні плани спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців.

Також було затверджено нову редакцію Положення про організацію освітнього процесу в Первомайському індустріально-педагогічному фаховому коледжі.

Засідання педагогічної ради стало важливим етапом у плануванні роботи коледжу на новий навчальний рік. Було прийнято ряд важливих рішень, спрямованих на подальше підвищення якості надання освітніх послуг, розширення можливостей для здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання шляхом впровадження інноваційних технологій в освітній процес.