Про чергове засідання педради

розміщено в: Новини | 0

25 січня 2024 року відбулось чергове засідання педагогічної ради Первомайського індустріально-педагогічного фахового коледжу.

Велика увага була приділена аналізу результатів навчання здобувачів освіти коледжу, виявленню проблем та пошуку шляхів їх вирішення. Заступник директора з навчально-виховної роботи Лугова Людмила Іванівна підвела підсумки навчання здобувачів освіти у першому семестрі, відповідальна за роботу відділення фахової передвищої освіти Норкіна Олена Володимирівна проаналізувала результати зимової екзаменаційної сесії.

Питання ефективності різних форм проведення семестрових екзаменів стало темою виступу голови циклової комісії соціально-гуманітарних, психолого-педагогічних дисциплін та загальноосвітньої підготовки Овчаренко Тетяни Дмитрівни.

При підготовці до педради був здійснений моніторинг здобувачів освіти коледжу з питання організації дистанційного навчання у коледжі. Завідувач відділення професійної(професійно-технічної) освіти Максименко Лілія Вікторівна ознайомила членів педради з результатами опитування.

Наказом Міністерства освіти і науки України від 27.06.2022 № 666 був затверджений Державний освітній стандарт з професії 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». Доповідь завідувача навчально-методичного кабінету Гамалій Світлани Олександрівни була присвячена питанню впровадження цього стандарту у коледжі в 2023/2024 навчальному році.

Викладач комп’ютерних дисциплін Максименко Володимир Геннадійович у своєму виступі приділив увагу питанню формування професійних компетентностей на уроках теоретичного навчання при підготовці кваліфікованих робітників стандартом з професії 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

Майстер виробничого навчання Нейман Юлія Олександрівна проаналізувала особливості професійно-практичної підготовки операторів з обробки інформації та програмного забезпечення за новим стандартом.

Щодо розглянутих питань педагогічна рада прийняла рішення, які мають сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу.